MINDEN RENDELÉS MELLÉ 40 OLDALAS KINYOMTATHATÓ FELNŐTT KIFESTŐT KÜLDÜNK EMAILBEN INGYEN!

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

FOLYAMATBAN LÉVŐ RENDELÉS

- MI A RENDELÉSSZÁMOM?
A rendelésszámát a visszaigazoló e-mailünkben találja meg. Olyan számot keressen, amely 6 számjegyből áll és „21260” előtaggal rendelkezik.
Példa: #21260-123456

- MÓDOSÍTHATOM MÉG A RENDELÉSEM?
Rendelés leadást követően egészen addig van lehetőség módosításra, amíg azt át nem adtuk futárszolgálatunknak. Módosítással kapcsolatban vegye fel velünk kapcsolatot e-mailben. Eredeti rendelésének a rendelésszámára hivatkozzon.


- KÉSIK A RENDELÉSEM, MIÉRT?
Amennyiben rendelése a rendelés leadását követő 5 munkanapon belül nem érkezik meg, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik pontosítani fogják a várható kiszállítás idejét. 

- MENNYI IDŐ ALATT VÁLASZOLNAK?
E-mailjeinkre 1-2 munkanapon belül válaszolunk.

SZEMÉLYES ÁTVÉTELRE VAN LEHETŐSÉG?
Webáruházunk kizárólag online működik, így személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség, azonban budapesti lakosoknak igény esetén sűrgősségi szállítási díj ellenében (5.990 HUF) tudunk aznapi kiszállítást biztosítani, ezzel kapcsolatban feltétlen egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal.


SZÁLLÍTÁS

- MELYIK FUTÁRSZOLGÁLAT HOZZA A RENDELÉSEM?
Házhozszállítás esetén Webáruházunk a GLS futárszolgálattal dolgozik együtt, így minden csomagot a GLS futárok kézbesítenek.
Rendelését van lehetősége FOXPOST automatába is kérni, ebben az esetben a szállításról a FOXPOST futárai gondoskodnak.

- MÓDOSÍTHATOM A KISZÁLLÍTÁSI CÍMEM?
Amíg rendelése nem került még kiszállításra, addig a kiszállítási címet könnyedén módosíthatja ügyfélszolgálatunkon keresztül. 

Amennyiben rendelését már átadtuk a futárszolgálatnak, a kiszállítási cím módosítása 1-2 munkanapos késést eredményezhet a kézbesítésben. 

- MENNYI IDŐ ALATT SZÁLLÍTJÁK KI A RENDELÉSEM?
Házhozszállítás esetén rendelését a visszaigazoló e-mail megérkezését követő 1-3 munkanapon belül teljesítjük.

FOXPOST automata esetén ez 1-5 munkanapra módosul. 
Amennyiben specifikus kiszállítási dátumot szeretne, akkor azt kérjük minden esetben jelezze ügyfélszolgálatunknak és a rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban is.

- HOVA SZÁLLÍTANAK KI?
Webáruházunk jelenleg teljes Magyarországon belüli házhozszállítást és FOXPOST automatába való szállítást vállal.
Külföldi kiszállítással kapcsolatban egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal.

- SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK? VAN INGYENES SZÁLLÍTÁS?
GLS futárszolgálattal házhozszállítás: 990 Ft.-
Foxpost automatába kézbesítés: 990Ft.- 
Ingyenes kiszállítást biztosítunk minden vásárlónknak 15.000Ft.- feletti rendelés esetén. 

- KAPOK ÉRTESÍTÉST KISZÁLLÍTÁS ELŐTT?
Házhozszállítás esetén a GLS futárszolgálat minden esetben küldd a kiszállítás napjának reggelén egy értesítő SMS-t, amiben jelzik, hogy várhatóan milyen 3 órás időintervallumban fogják teljesíteni a kézbesítést. Amennyiben ez a 3 órás időintervallum nem megfelelő, akkor az SMS-ben lévő telefonszámon személyesen tud egyeztetni másik időpontot a futárral.

FOXPOST automatába történő kézbesítés esetén minden esetben küldenek egy SMS-t, amikor rendelése átvehetővé válik a korábban megadott automatában. 


FIZETÉS

- MILYEN MÓDOKON TUDOM KIFIZETNI RENDELÉSEM?
Rendelését kifizetheti bankkártyával a rendelés leadásakor, vagy utánvétes fizetéssel a rendelés kézbesítésekor.
Utánvétes rendelés esetén a GLS futárszolgálatnak készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni, FOXPOST automatánál azonban csak bankkártyás fizetésre van lehetőség.
Utánvétes rendelések esetén webáruházunk egy 390 Ft.- kezelési díjat is felszámolhat.
Amennyiben rendelését utalással szeretné teljesíteni, akkor erről előrre egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal.

- MILYEN FELÜLETET HASZNÁLNAK BANKKÁRTYÁS FIZETÉSEKRE?
Webáruházunk a bankkártyás tranzakciókat a Paylike felületén keresztül bonyolítja le, amely egy megbízható és tiktosított felület.


- KÁRTYAADATAIM BIZTONSÁGBAN VANNAK?
Kártyaadatai teljes biztonságban vannak a fizetés során, mivel ez egy több lépésben titkosított felületen történik. Kártyaadatait webáruházunk nem látja és nem tudja felhasználni.


VISSZAFIZETÉS / ELÁLLÁS / GARANCIA

- RENDELÉSEMRE NEM TARTOK IGÉNYT, DE MÁR KIFIZETTEM. VISSZAKAPHATOM A VÉTELÁRÁT?
Amennyiben rendelése nem került kiszállításra és szeretné lemondani azt, de már kifizette bankkártyával, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot e-mailben ügyfélszolgálatunkkal, ahol hivatkozzon rendelésszámára és küldje el bankszámlaszámát, hogy a visszautalást végre tudjuk hajtani.

- MIKOR TUDOK ELÁLLNI A RENDELÉSEMTŐL ÁTVÉTEL UTÁN?
Amennyiben rendelését megkapta, de szeretne elállni és visszakapni a vételárat, akkor erre van lehetősége az átvételtől számított 14 napon belül.

Elállási szándékáról írjon ügyfélszolgálatunknak e-mailben, amiben hivatkozik a rendelésszámára, emelett adja meg bankszámlaszámát, ahová a visszautalást végre tudjuk hajtani.
Visszafizetés előtt a kézbesített terméket minden esetben vissza kell előbb juttatni webáruházunk részére, erről további információkat ügyfélszolgálatunk tud biztosítani. Használt / Nem újra eladható állapotban lévő termékeket nem áll módunkban visszavenni. 
14 napot meghaladó elállási kérelmeket nem áll módunkban teljesíteni. 

- A VISSZAKÜLDÉSNEK A KÖLTSÉGE KIT TERHEL?
Elállás esetén a visszaküldésnek a költsége mindig a vásárlót terheli. 
Garanciális csere esetén a hibás termék elszállítását és a megfelelő cseretermék kiszállítását webáruházunk fedezi.

- MILYEN GARANCIA VAN A TERMÉKEKRE?

Termékeinkre a kézbesítéstől számított 3 hónap garanciát biztosítunk. Amennyiben termékével bármi probléma lenne / hiányos, a fenti időintervallumon belül, akkor vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben.
Nem megfelelő használatból adódó sérülésekre nem vállalunk felelősséget és garanciát!

- HIÁNYOS A RENDELÉSEM, MIT TEGYEK?
Amennyiben a 3 hónapos garanciális időn belül fedez fel bármilyen hiányt, azt haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunknak, akik gondoskodni fognak a díjmentes pótlásról. 
Amennyiben a fenti időintervallum letelte után fedez fel / alakul ki hiány, akkor ezt jelezze ügyfélszolgálatunknak, akik tájékoztani fogják a pótlás díjáról és menetéről. 

- VISSZAUTALÁS ESETÉN MIKOR KAPOM VISSZA A PÉNZEM?

Webáruházunk a visszautalási kérelmének a visszaigazolását követő 14 napon belül utalja vissza rendelésének vételárát.